Varmı o pis kokuyo alan yokda bna mı kokuyor anlamadım bırde pakedın ıcınden cıkarınca sankı böyle lekelenmıs gbı yanı nasıl dıyım kullanılmıs gbı olmus kurudu kurıcak gbı kutuyla aldm az kaldı ama tuhafıma gttı degısık bırsey basına gelen yqda yasıyan var mı merk ettm banamı oyle gelıyor yoksa zeytınyaglı kullnyorm birde