Bebegim 15 gun sonra 1 yasinda olacak.deneme amacli bildircin yumurtasi verdim dun ve bugun sabah normal yumurtayi yemez ama o ufak degsiik geldi yedi.netten de okudum 2 yasdan once vermeyin die.bazi doktorlar verin diorr ama zararlimi veren var mii acabaa