Merhaba anneler bir yaşında kızım var yine hamile olduğumu öğrendim üç haftalık testlerim pozitif çıktı üç haftalık ama adet gördüm kimyasal gebelik şüphesi var dendi ama kanım düşmemiş çok az artmış üstüne. Normal gebelik gibi çok artmamış ama yaşayan varmı neden olablr yine kan vereceğim