Kızlar bebegim 3 aylik ken doktora goturdum kilosu az dedi 15 gun sonra kontrol dedi 200 grm almıştı bu sefer aradan 15 gun daha gecti hem 4. Ay asimoz vardı tekrar gittik ondada tekrar 200 grm almis yani bir ayda toplam 400 grm almis kilosu düşük mama takviyesi yap dedi. Mama vermek istemiyorum etraftan herkes bisey dio. Sutumu sagip vermeyi deniycem ama ama bebegim memeyide almyir yani 2 3 saate bir 5 dk filan anca emiyor ondada tek gogsumu emiyor. Mama yaptm biberonu kabul etmiyir kasikla da yemiyir mamayi. Ama sutumu sagdigimda sutu kasikla cok keyifle içiyor. Ben napicam basina gelen var mi bir destek olun yardm edin moral motivasyonum sifir bide cevreden cocuga zayif dienler var yada kendi cocuklarnin nasıl dakikalarca beslendigini anlatyorlar nisbet yapar gbi bide bunlarla mucadelem var. 😭😠