14 aylık oğlum ne zaman huyu değişse bi bakıyorum atak haftasında oluyor.bu nedir ya biri bitiyor diğeri başlıyor ne zormus su ataklar çocuk resmen doğuştan ataklı doğmuş gibi.aglama krizleri,memnuniyetsizlik,yemede bozulma,huysuzluk 😪 ay allahım çok zor bu işler ya 🤦♀️