Esdat Kızlar 47 günlük bebegim var göbeği 10. Gününde düşmüştü ama hala kuruması kuru kuru kabuklar atiyor ama altı hala ıslak daha iyileşmedi başına gelen var mı yoksa normal mi cvp larınız için tşk ederim
Cennetkokulum__ Esdat bizde de öyleydi sonra doktoruna gösterdim bağı tam kurumamış içte kalmış az birsey dedi. İlaç döktü sonra kendine geldi