Sabah kahvalti da bulamac yemiyor yapıyorum çöpe gidiyor. Onun dışında sabah genelde yumurta sarisi (yarısını anca yiyor) beyaz peynir ekmek cevizli pekmez öğlenden sonra 2 3 gibi sebze püresi yada sebze corbasi (ilik suyuna) aksamda meyveli (muzlu yada elmalı) muhallebi yapıyorum yani 3 öğün veriyorum 7 ayligiz. Ara ogun meyve vermek istiyorum ama nayyyn yemiyor. Bunları bile 2 3 kasik yiyor. 😬