Merhaba arkadaşlar benim kızım 2 yaş 5 aylık şu anda kelimeleri söylüyor renkleri biz tekrar edersek sayıları ama cümle kuramıyor baba kalk diyor sadece yada kuş düşmüş çok az bu durumu yaşayan var mı doktora götürdüm ama komut algılıyorsa herhangi birşeyi yoktur dedi konuşma terapisti için erken mi beklemeliymişim çok kafam karışık 😒😒 Çevrenin baskısından da bıktım artık insan insanın bile bike niye canını yakar ki sürekli kızımın konuşmamazlığımdam vuruyorlar dilinmi yok dedi komşum geçen gün o kadar sinirlendim üzüldüm ki😞