Minnakbianne Kızlar çevreyi keşfediyor evet tamam ama dilini değdirip oynuyor. Emmiyor. Yüzüme bakıp gülüyor. Sizlerin de başına geldi mi? Ne zamana düzelir😏
Durukusunannesii Minnakbianne dün aynı postu açtım bende cnm 2-3 gün öyleydi benmde hatta dün çok agladım hiç emmedi nerdeyse ama bugün iyi suan emıyo benim 3 gün sürdü
Morfrenk Minnakbianne 1 ay bile sürmedi bizim ki. Evde gezerek emzirdim. Ben emzirirken birine sırtımı döndüm o arkamda kızımla konuştu göz temasında kaldılar. O şekilde geçti gitti
Zehra-13 Minnakbianne 3.5 aydan 6. aya kadar sürdü. Hep uykuda emzirdim bu yüzden. Çok yorucuydu. Bir de kaç saatte bir emziriyorsunuz bu da önemli. 3. Aydan sonra ilk başlardaki gibi sürekli emmek istemiyorlar. Zaman aralığı açılıyor gitgide. Tokken teklif ederseniz de emmez.
Minnakbianne Durukusunannesii inşallah benimki de çok uzun sürmez. Sinirim bozuluyor o emmedikçe bi de üstüne gülüyor yüzüme bakıp 😅
Minnakbianne Morfrenk iyi senin yanında birileri varmış ben ailemden uzaktayım umarım o kadar sürmez benimki normalde çok güzel emerdi.
Minnakbianne Zehra-13 oğlum bu zamana kadar açlığını kendi belli ediyor, dilini çıkarıp yalanmaya başlıyordu. Belki de dediğiniz gibidir artık daha az emmek ister. Karnı doysun da tek derdim bu😕
Melissuken Ya benimde aynısı oldu 3.aydayız, aç kalıyor mızırdanıyo yinede emmiyo, en son biberon veriyorum alıyor doyuyor uyuyor, mama veriyomusunuz bebek aç kalınca?
Minnakbianne Melissuken biberon mama hiç vermedim eğer emmezse sağıp kaşıkla veririm diye düşünüyorum. Biberona da red sebebi diyorlar 😔
daisybebek Minnakbianne her ay değişikler benimde 3. Ay da öyleydi 😣 ama geçiyor merak etme, bakalım 4. Ay a 3 gün kaldı az az atakları var belli umarım hafif geçer
busraozturkicenn Minnakbianne canım benim de bebeğim bi ara öyleydi 3.ayın ortalarına doğru. memeyle oynuyor bazen de sinirleniyordu hatta o dönem 140 gr aldı sadece 15 günde. ama şuan düzelli hatta eskisinden daha fazla emmek istiyor ve emiyor da. sen üzülme sadece ona her fırsatta vermeye çalış fakat istemiyorsa zorlama. geçici birşey
Minnakbianne busraozturkicenn teşekkür ederim 🙏🏼 zorlamıyorum az önce bir memeyi emdi biraz çok şükür ☺️
Tugce1428 busraozturkicenn benimde aynı 20 günde 400 Gr almış hemşire az dedi ayda 700 en alması lazımmış