DenizOnur bize krem ve antibiyotik şurup bide ağrı kesici şurup verdiler şuan sargılı sadece ucu açık ordan krem sürüyorum sabah 10 buçukta sünnet oldu saat 4 de bezi baya ıslaktı üstüne geçmiş çişini yaptı sanırım ama ağlamadı hiç ya da çiş değildi ağlamasımı gerekiyor anlamadım doktor 3 gün sonra banyo yaptırabilirsiniz bantları da banyo yaptırırken su da çıkarırsınız dedi doktor