Minikcasper01 Kızlar aranızda netten fotoğraf çıkarttıran varmı? Fotoğrafçıya gidip yaptıramıyorum netten yaptırayım dedim ama site bilmiyorum aranızda yaptıran varsa hangi siteden yaptırdığını yazabilir mi ☺👀
Merve Minikcasper01 ben resimlimagnetten hiiiç memnun kalmadım baskı kalitesi güzel değil. Fotobaskısepetinden çıkartıyorum kızım doğdu doğalı binlerce foto 😅
Birdunyagezegen Minikcasper01 Resimli magnet 104 tane bebiskomun fotolarını çıkardım. Dahada biriktiriyorum tekrar çıkaracağım 😊 kaliteli fotoları ve çok uygun.
anne123455 Pinars Ef24 Eesay Minikannesiii Merhaba bende sipariş verdim de kaç günde geldi acaba sizin
Durukusunannesii Annis-ogul bak bak ben kalitesni beğendm normal fotoğraf boyutunda ve kalın kağıdı 104 adet 49 TL diye geçiyor sitede zaten