kubra17- benim oğlumda 4buçuk aylık ve birkaç hafta önce inanılmaz saçları dökülmeye başlamıştı yastığı vs üstü saç oldu hep kafada nerdeyse saç kalmadı, elini oyuncaklarını ağızına oynamak için götürdüğü için saç kaçar ağzına korkusuyla iki gün önce saçlarını kestik sıfıra vurduk. Şuan hemen uzamaya başladı. aslında 6aylık olsun öyle keselim gürleşsin diye niyetliydim ama erkenden dökülmeye başlayınca kestik mecburen. Nasılsa kökü bebeğimizde o yüzden sanada tavsiye ederim en aZından hemen uzamaya başlar ve gürleşmiş olur😉