Nurseda2612 göğüsünüzü açıp emziriyormuş gibi vermeyi deneyin çok uykusu geldiği zaman teklif edin sersemleştiğinden alması kolay olur ve biberondan kaynaklı mı değil mi ona da dikkat etmeniz gerek mesela normal biberon kullanamıyoruz biz ben ek gıdaya başlayınca suyu hep biberonla vermiştim mamajoo almıştım anne memesine en yakın diye hamile kalıncada emzirdim doktorum emzirebilirsin istediğin kadar güzel beslendiğin sürece demişti şuan kızım 12 aylık 28 haftalık hamileyim 1 aydır nerdeyse sütüm yok kesildi mama kullanıyoruz aptamil ilk bizde de biberon reddi oldu alışık olduğu halde mamayı beğenmedi sanırım sonra uykusu iyice gelince almaya başladı şimdi memeyi tamamen kestim hiç sütüm yok çünkü çok rahat şuan mamasını içiyor zaten 2 yada 3 kere mama içiyor günde diğer zamanlar ek gıdaya devam ediyoruz