Birdunyagezegen Normalde on iki diş önce çıkar diye biliyorduk. Ama dün yan tarafta beyazlık gördük yani patlamış com azıcık parmağımı sürdüm sert diş mi degilmi bilemedik ilk çocuğumuz.? Bakabilir misiniz? Resim atmaya çalışıyorum atamıyorum
Yenidennn Birdunyagezegen normalde atlar çıkar sonra üstler derler ama benim oğlumun öyle olmadi önce alt iki sonra alt yan kesici çıktı sonra üstler çıktı değişebiliyor demek ki. Elinizi degdiginzde geliyorsa diş , bide baktığınız zaman çizgi gibi beyazlık oluyor ilk çıkacağı zaman
Birdunyagezegen Yenidennn çokta bakamadım çizgi varmı yokmu agryor sanırım baktirmiyor zorla baktık parmağımi sürttüm sert. Yan kesici dış
Adeviyee Birdunyagezegen benim bebeğimin ağzında da minik dişe benzer bir şey vardı da diş incisiymiş o acaba dedim olabilir mi diye. Sırası farklı çıkabiliyor