ErimAta-MirayAda Zeynep3000 biz kullanıyoruz şuan ama size iyi yada kötü diyemicem çünkü bez bebekten bebeğe değişiyor oğlumda ucuzundan pahalısına bütün bezler pişik yaptı en son sleepy denedik ondan memnun kalmıştık kızımda da aynısı oldu ona da a101 in bezi iyi geldi kızım şuan 9 aylık 2 aylık olduğundan beri kullanıyoruz pişik falan da yapmadı memnunuz
BalkizimBaloglum2 Ben minies kullanirdim eskiden ama marketi bize uzak oldugu icin a101 yakin olduğu icin ordan aldim denedim cok memnun kaldim kizim 1 yaşına girdi aylardir kullanıyorum masallah hic bir sıkıntı yaşamadım