Mualdu06 emerek uyur yenidoğan bebek. desteksiz uyku için vakti var acele etmeyin. size tavsiyem bol bol göğsünüz de uyutun çok güzel bi duygu. küçüğü gazı olduğu için hep göğsümde uyuttum, gece bile o şekilde uyuduk, keşke büyüğü de öyle uyutsaydım diyorum, çok güzel bi duygu. çevrenize sorarsanız yandın sen, çok kötü alıştırmışsın, hep böyle gider vs diyebilirler, büyüdükçe uzaklaşıp gidiyorlar yavaş yavaş o yüzden milleti boş verip anın tadını çıkarın