Mom727373 ne zaman enfekte oldum bilmiyorum ama siğil hamileyken büyüdü. Hamilelik öncesi kontrole gittiğim doktor sağolsun et beni diyip başından savmıştı, hamileyken gittiğim doktor ise hpv olduğunu ve bu virüsün 200’den fazla çeşidi olduğunu, hepsinin aynı riski taşımadığını ancak bir kaç çeşidinin ilerde oğlumda nodül oluşturabileceğini söyledi. hamileyken yapılacak testler doğru sonuç vermeyeceği için hangi çeşit olduğunu öğrenemedik ve riske atmayıp sezeryan oldum. Normal doğum yapmış olsam en ufak ihtimali bile korkuturdu beni. Gerçi sezeryan=ameliyat benim gözümde, istemememin tek nedeni ameliyat korkusuydu ama başka şansım yoktu.