burcuaykut ek gida vereceginiz zaman ne ac ne de tok olmasi gerekiyor..ben boon markasinin kasigiyla basladim ek gidaya kasigin birini mutlaka onun eline veriyorum hosuna gidiyor..kasik tam bebegin agzina gore dizayn edilmis ne eksik ne fazla..birde biz yemek yerken mutlaka bizim yanimizda duruyor onunda onune yiyebilecegi seyler koyuyorum, bebek kurabiyesi, meyve, haslanmis sebze gibi..ek gida isi biraz sabir isi uzulmeyin yemek yemeyen insan yok sonucta eninde sonunda ogrenecek ☺️