GoGirl DogaIlaysMom peg perego prima pappa zero kullaniyorum ben 6 yillik ilk oglumda almistik memnunum siesta ust modeli o da iyidir bence
DogaIlaysMom GoGirl teşekkür ederim kızım yemek yerken biz o da masayı görmek istiyor 3.5 aylık ama yatırır pozisyonda görsün diye de almak istedim bir de bayağı sağlam görünüyordu. Teşekkür ederim yazdığınız için 🙏