Dedinaber doktorumuz 6 aydan sonra önermişti ancak 5 aylıkken 2 haftalığına yazlığa gitmiştik. Dönüşte tekrar bizim odaya alışıp sonra değişiklik yapmak istemedim ve 5,5 aylıkken direkt kendi odasına geçirdim. İlk günler telsiz açayım dedim ama bir baktım sağa sola dönmesini bile duyuyorum, bıraktım.
yaptığım en doğru uygulamalardan biriydi. Banyo odamızda sifon çekmeye korkuyorduk, en ufak ses çıkaramıyorduk. 06.15 te eşim kalkar işe gitmek için hazırlanır hemen oğlumda uyanıyordu. Sürekli aman ses yaptım uyanacak korkusu da beni geriyordu. Kendi odasında daha çok rahat etti.
6 aydan sonra ayrılmalı diyen pedagogta var, 2 yaşına kadar anneyle aynı yatakta yatmalı, 2-4 yaş arası aynı odada farklı yataklarda, 4 yaşından sonra oda ayrılmalı diyen pedagogta. Aile düzeniniz ve bebeğinizin rahatı için en doğru olanı siz bilirsiniz.