Yademveannesi Merhabalar Merak ettiğim bir soru var. 3 saatte bir sadece 120 cc anne sütü ile beslenen bir bebeğe mama vermek gerektiğinde yine 3 saatte bir 120 cc mi gerekir? Yani 120 cc mama eşittir 120 cc anne sütü müdür? Kafamda deli sorular 😀
Berenkooommm Yademveannesi 120 versen bile o doyunca fazlasını almaz canım anne sütüyle mamanın tok tutma süresi değişiyor zaten
Minnakimmm Yademveannesi kaç aylık bebeğiniz . Mama daha fazla tok tutuyor oyuzdwn daha az vermelisiniz miktarını .
Aytenkrktn Yademveannesi bence anne sütü sindirimi kolay olduğu için mama da 90 da içebilir ama sen yine de içtiği miktara yap zaten o istemezse almaz devamını bizimki öyle doyunca istemiyor ağzını kapatıyor 3 aylık bebeğim