gunescanilhan bişe olacağını sanmıyorum buzluk neticede 3 aydan sonra içirmeyin daha dolmadıysa süresi bişe olmaz emzirme poşetleri var sütleri içine koyulup tarih atılıyor onlardan alırsanız önce olanı içirirsiniz ne zaman koyduğunuzuds unutmazsınız he foto atmayı bilsem bendekini atardım