Benim oğlum doğduğunda sinirliydi 😁 Akşamları ağlamaları olurdu aynı saatlerde. Makatta çatlak oluşmuş büyüğünü yapmakta zorlandığı için. Onun için krem kullandim, kırkından sonra da o sinirli bakışlar falan gitti. Şimdi 3 aylık olmasına bir hafya var bıcır bıcır neşe saçıyor maşallah.
Gazdan veya tuvaletini yapamamaktandir sizinki de muhtemelen