zeyzey14 canım anne sütü alan bebeklerin 15 güne kadar kaka yapmamaları normal demişti doktorumuz çünkü benim kızıma 1.ayı itibari ile çoğunlukla 15 günde bir kaka yapardı 5.aya gelince düzeldi yine hergün yapmıyor ama 2 3 günde bir yapıyor burada önemli olan bebeğin gelişimi boyu kilosu nasıl kilo alımı iyimi çişli bez sayılarınız nasıl günde kaç kere bez değiştiriyorsun takip et canım doymadığından endişe ediyorsan sık sık emzir 2 3 saati bekleme ozamanda yine aynı kakasını yapmıyorsa sütünden değildir bir de atak ayına girmişsiniz geçmiş olsun en az 1 ay huysuzluk olacak malesef inşallah sizinki kısa sürer