Merhaba ben diyet açmayı şu şekilde yapmıştım. Fırınlanmış,pişmiş,çiğ
Önce fırında kek yaparak denedim geçtik ama bir süre devam ettim daha sonra yoğurtlu çorba yaptım onu da geçince 9 aylıkken ayran verdim azar azar bir kaç gün mukus oldu ama vücudun adapte olması gerekiyor diye düşündüm sonuçta kaç ay yememiş ilk tepki diye birşey yapmadım ama devam etseydi keserdim. 9aydan sonra büyük ölçüde rahatladık 1 yaşında da çiğ süt denedim tepki vermeyince artık tamamen diyeti ikimizde bıraktık şükür 1 yaşında atlatmış oldu darısı size olsun inşallah