Dermanhisman123 Kızlar merhaba oglum 8 aylik ve pişik oldu 2 gündür.bugunde kakasindan kan geldi az birsey tek birdefa henüz böyle bir durumla karşılaşan oldu mu pişikden dolayi olabilir mi ve pişik için neler yaptınız
Zekimurendebizigorecekmi Dermanhisman123 Bu süreçte ıslak mendil kullanmayın ya pamukla ılık suyla silin yada yıkayın sonra nemli bırakmayın ama iyice kurulayın . Krem olarakta fito +hametan ( mavi ) karıştırıp her altını değiştirdiğinizde sürün iki güne toparlar . Muhakkak iyileşinceye bariyer krem kullanın . Sudocrem iyi bi bariyer krem
bilgemira Dermanhisman123 ozel yapma pisik kremleri var canim onu dene bire bir birde hametan krem cok iyi geliyor buyuk kucuk her pisige iyi geliyor
Hivrozam Su sadece suyla yikayin öbür türlü tahriş olur islak mendil kullanmayın iyileştikten sonra kullanın kremler falan kullanmayın sadece suyla yıkayın
Dermanhisman123 Hivrozam evet öyle yapıyorum canim bende aslında yaklaşık 1 ay öncesine kadar her kakasini yaptığında yıkıyordum sonra cenaze işlerimiz falan oldu bıraktım yıkamayı simdi de pişik oldu ek gida surecindeyiz birde sanirim ondan bakalim ne olucak
Dermanhisman123 Zekimurendebizigorecekmi aslında sadece mavi hametan var onu kullansam mi birde doktorumuz pişik için ayrı bir krem verdi onu kullanıyorum
Zekimurendebizigorecekmi Dermanhisman123 Kullanabilirisn canım olur hametan yeterli olur . Fitonun hızlı doku yenileme özelliği var o yüzden karıştırırım ben hep . Söylediğiniz kremi kullanmadım . Yanlış bişey demeyeyim
Dermanhisman123 bilgemira su doktorun verdiği kremi kullanayim bir duruma göre hametan kullanirim canim
Dermanhisman123 Zekimurendebizigorecekmi anladim.canim cok sagol duruma göre yazarım suan kullandığım krem iyi gelmezse
Dermanhisman123 Aybarss_Mom sari kantaron yagi da aldim kullandım yok daha öncesinde vardi azdi geçirir sandi. ama gecirmedi
Dermanhisman123 mervenur_kcbs onu da pişik.olmadan önce kakasini yaptığında poposuna suruyordum o da fayda etmedi
serebro Dermanhisman123 her kakasinda poposunu yıkayın ıslak mendil kullanmayın. Mavi hametan + travazol kullandık çok pisik olduğunda ise yaradi
Dermanhisman123 serebro travazol de duydum ama korkuyorum birsey olur diye açıkçası birde hiç kan gelen oldu mu kızlar pisikten sonra