Dogum sonrasi baslayan urtiker 7 ay oldu halen devam ediyor geceleri ozellikle ortaya cikiyor onceleri dudak ve yüz sismesi de olurdu ama son 2 aydir sadece vucutta sinek ısırığı gibi cikip kabarıyor her aksam alerji ilacı aliyorum dr lar çözüm bulamıyor ilac yazıp gönderiyor