[silindi] Hanımlar doktorumuz ilk olarak meyveyle ek gıdaya başlayın dedi ama ben hep etrafımda önce sebze yedir meyveyi tatlıyı en sona bırakki sonra sebzeyi yemez ilk verirsen meyveyi diye şeyler duyuyorum size de meyveyle başlayın dendimi
Mom079 [silindi] ben meyveyle başladım. Sebze yemez dediler ama gayet güzel yedi🤣 şans galiba iştahlı bi bebekse seçmiyorlar
bitterdelisi24 [silindi] ben o TEORİ ye ınanmyorum.. teori dedk cunku kanıtlanmıs bıseu yok. ben armut elma suyyuyla basladım kabızlık olmasın dıye.. ne kabız oldu masallah nede sebze yememezlık yaptı.. yiyo valla
sevimlienerji [silindi] ben sebze ile başladım şimdi maşallah hiç bişeyi ayırt etmeden doya doya yer.yemedigi bişey yok
[silindi] Mom079 ay iyi ozaman maşallah vallahi bi aklıma takıldı yani meyveyi önce yedirmesemmi diye 🤔
[silindi] bitterdelisi24 böyle emzik şeklinde içine parça meyve koyuyorsunuz emiyor suyunu içiyor kullandınızmı
Pikabu [silindi] öyle birşeyin gerçeklik payı yok.. hurafe tamamen. Anne sütü de şekerli o zaman , o mantıkla 😅 kaldı ki bal kabağından ve tatlı patatesten çorba yapıosun acayip tatlı bişey oluor ama sebze baktığında 🙈 kısacası öyle bişey yok 😄
Bgmbgmbgm [silindi] bize en son meyveye başlattı doktor.. ilk yoğurtla başlatmıştı. Sonra minnacık yumurta sarısı. Sonra sebze. Tabi hep 3 gün kuralıyla.