Kızlar en son 15 ocak da regl oldum 2 ay olacak baya gecikti düzene girmisti ve doğum yapalı 1 yıl olmak üzere test yaptım çıkmadı birde erken gebelik testimi yapsam bilemedim ilk çocuğuma da test yapmıştım ve çıkmadı kanda öğrenmiştim geç döllenme olabilir mi sürekli beyaz akıntı geliyor ve her sabah karnıma regl olacakmışım gibi ağrı giriyor sizce hamile olabilir miyim?