Mom86 doktorumuz 7. Aydan sonra 10-15 dakika ile başlayıp maksimum 1,5 saate kadar kullanabileceğimizi söyledi. Uzmanlar önermiyor genellemesine hastayım valla, sizin ve bizim doktor kasaptan almış diplomayı galiba 😁
Pregonun yürütecini 2. Eş aldım. İyi ki öyle yapmışım oğlum doğru düzgün sevip kullanmadı. İkinci el gayet temiz ürünler bulabilirsiniz. Benim aldığım 2 çocuk büyütmüş oldu, 2 daha büyütür o kadar temiz( not; yanlış anlamayın satmayı düşünmüyorum, ondan söylemedim) prego güvenlik açısından çok çok iyi.