Arkadaşlar her bir resimdeki takım fiyatı 15 gerçekten tertemiz Ankaradan☺️ 0-6 ay arası
Gamzeburkan 😊
Gamzeburkan hayırlı satışlar
Gamzeburkan🌸
Gamzeburkan hepsi çok minnoş ama kızım 11 aylık 😄
Hepsi çok güzel 😍 üstte kalsın diye yazdım . Umarım gerçek alıcılar çıkar karşınıza 🤗
EJDERYAA cok teşekkür ederim ☺️
Çok tatlılar ya kızım olsa alırdım sanırım. Hayırlı satışlar .
Bulutbey teşekkürler ☺️
Bukreninannesiiii teşekkürler ☺️
elifinannesi53 Allah bağışlasın benimkide 9 aylık herseyleri hemen küçülüyor ya 😀
Gamzeburkan evet ya sürekli alışveriş yapıyoruz ocağımızı söndürecek bu bebeler 😄
elifinannesi53 aynen ya canları sağolsun napalim 🥰
Gamzeburkan 🧚♀️
🥰
Satilikmi hala
arife5558 etiket olmadığı icin bildirim gelmedi evet