Kızlar herkese merhaba 🙋🏻♀️ geceleri online olan bir anne olarak soruyorum. Son çare acaba acıkıyor da mı uyanıyor sürekli acaba. Siz gece yatmadan ne yedirip ne iciriyorsumuz bebelere? Kaşık maması veren var mı? Ya da altarnatif başka önerisi olan? 9.5 aylık bizim sıpa