Dtbrc bebeklerin belli bir süreci oral dönem olarak geçiyor . Ağızlarıyla etrafındaki her şeyi tanıyorlar . Biraz daha büyüdüğü zaman ise yerde ne bulursa her şeyi ağzına sokacak. Benim kızım şu an 16 aylık 2 aylık iken başladı parmak emmeye hala uykuya geçişte emzirdikten sonra parmağını emer . Ya da uykusu geldiğinde parmağını ağzına sokar . Ve emzik hiç tutmadı . Doymamasıyla ilgisi var mı bilmiyorum ayrıca sanmıyorum çünkü hala emziriyorum ve ek gıda tüketiyor . Doktorumuza sormuştum parmak emmesini “ çok doğal bir süreç ayrıca iyi bir şey kendi kendini sakinleştiriyor sadece süt dişleri dökülünce yerine kalıcı dişleri gelene kadar bırakırsa iyi olur diş yapısını bozmaz.” Demişti. Umarım o zamana kadar bırakabilir 🙈😍