Erenarden1 Merhaba canım, benim oğlum da 18 aylık olacak evimiz İzmir de normalde ama şuan başka şehirdeyiz. Orada olsaydık katılmak isterdim. Duymamıştım şimdi baktım internetten, bayram da geldiğimizde götürürüm diye düşünüyorum. Giriş ücreti mi veriyorsun nasıl aktivite ve oyunlar bilgin var mı?