Merhaba anneler💐
Oğlum 14 aylık. Ekgıdaya geçtiğimizden bu yana her şeyi pütürlü verdim, eline haşladım verdim ama hiç bir şekilde oğlum beslenmedi. Demir değerleri düşünce sebze çorbalarına falan başladım ve oğlum 14 aylık olduğu halde hep kıvamlı şeyler istiyor. Tavuk falan verdiğimde çiğniyor yada meyveyi çiğniyor ama ama iki üç lokmadan sonra atıyo bende mecbur kıvamlı yaptığım yemekleri kaşıkla veriyorum. Kahvaltı için denemediğim şey kalmadı ama hala karışım gibi kaşıkla verebiliyorum. Bırak aç kalsın mecbur kalınca yiyorlar dedi doktor ama yüreğim razı gelmiyor. Bana bi önerisi olan var mı?