CnsuSert Kızlar, 3 aylık bi bebeğim var ve dişim felaket sızlıyor. Çektirmek istiyorum fakat diş çekimi öncesi 1 haftalık antibiyotik tedavisi uyguluyorlar sütten bebeğe geçer mi diye korkuyorum. Emzirme döneminde diş çektireniniz var mı?
ElifTGM CnsuSert doktorunuz mu antibiyotik tedavisini uygun gördü? Ben cumartesi gün diş çektirdim. Direkt gittim röntgen çekildi. Dişe bakıldı çekilmesi lazım dediler ve çekildi. Emzirdiğim için ağrı kesici kullanmıyorum. Antibiyotik gerekli görülürsede emzirenlere uygun var :) emzirirken çekilebiliyor. Ben çekimden 1 saat sonra emzirmeye devam ettim
CnsuSert ElifTGM bebeğiniz kaç aylık. Diş Doktorum ilk 3 ay önermedi diş çekimini çocuk doktorum da acil değilse çektirmeyin antibiyotik kullanın dedi ama çok kararsızım