Kızlar ben mi çok evham yapıyorum bilmiyorum ama 8aylık olduk bugün hala çıkmadı dişleri ya 3. ayından beri ağız akıntısı var ben bekledikçe her sabah baktıkça hüsrana uğruyorum kaşınıyo da diş etleri aslında 😏 Ek gıda da katı şeylere geçemedik bu yüzden hala çatalla püre yapıp veriyorum 😕