Hub1 biz 14 aylığız . 45 günlükken basladık ama ne baslama cok cektim. Sana bi tavsiye veriyim canım ben o zaman bebekle ugrasmakdan aklıma gelmedi bebeğine hacamat yaptır zaten kuyruk sokumundan yapılıyor çizik atıyorlar. Kesme felan değil. İstersen ben sana yerde öneririm bilmiyorum istanbyldaysan tabi. O seni bi kac ay idare eder cocuga cok iyi gelir gazına.