Ssssraa sadece su doldurup kapağı kapatırken biraz pipetten akıyor. Sonrasında akıtma yapmıyor. Pipetin alt kısmında bir ağırlık var o çok iyi ne tarafa doğru tutarsa o yana kayıyor ve pipet sürekli suyun içinde kalmış oluyor. Boşluğa denk gelmiyor yani.