ipek_annesi Oglum 3 aylikken 6-9aylik almistim biraz buyukce oldu ama yine de giydirdim su an 4bucuk aylik hala da hafif bol ama icini doldurmaya basladi. 1 yasina kadar olanlar patikli geliyor 1yas ustleri patiksiz geliyor. Bir de ben 2.8 tog almistim eger eviniz 21 derece ustundeyse asla onermem cunku cok terliyor ve sicaktan bunalıp agliyor resmen o yuzden anca ev 19-20derece olursa giydirebiliyorum.