Adayg Merhaba güzel anneler.. Bebeğim 3ay 1haftalık bütün kıyafetleri küçüldü bugün alışverişe çıkcam acaba 3 6 aylık yerine 6 9 aylık kıyafetlermi alsam diyorum çok çabuk büyüyorlar malum kararsız kaldım 🤷♀️
Adeviyee Adayg canım ben yenidoğan kıyafetlerinden sonra H&Min 2-4 aylığını almıştım şimdi dört buçuk aylık küçük gelmeye başladı ayına göre olanlar tam oluyor bir büyüğünü al hemen küçük geliyorlar
Emirin_Annesi10 Adayg 4 5 kez giydirip yıkayıp kurutana kadar küçük geliyor. Gerçekten bebeğin yediği helal giydiği haram dediklerini simdi anladım. 10 tane falan alt üst pijaması var annem almıstı yıkayıp giydiriyorum aylardır. Evde olduğumuz için öyle ahım şahım süslü seylerde almadım valla. Oğlum 4.5 aylık 6-9 aylıkları giydiyorum büyükte olsa kıvırıp giydiriyorum yazık günah bence
AyazMerve Adayg Benimki de 3 aylık . Artık 1 yaş giydiriyorum anca oluyor , sürekli alıyorum 1 hafta zor giyiyordu 🤦🏼♀️
Pamukkzm2505 Ben hep 6-9 ay aldım pijaması ve çorapları da dahil benim kızımda 3,5 aylık büyük olsa da giydiriyorum yoksa dediğin gibi çabuk büyüyorlar boşuna para verip 1 ay giydirip bi kenara koymaya sıcak bakmıyorum.
Adayg Pamukkzm2505 bende öyle düşündüm acaba çokmu büyük olur diye de ikilemde kaldım teşekkür ederim
Adayg Adeviyee e bebekten alışverşini yapıyorum ben hep 3 6 ve 6 9 diye gidiyo ayına göre göremedim orda
Adeviyee Adayg orada o şekilde. Canım bazı kıyafetleri vardı büyük olanları küçükken giydirmeyi denedim hep ağzına girdi ön kısımları bazı büyük kıyafetler de çok rahatsız ediyor kollarını bacaklarını katlıyorsun ama önü ağzına giriyor
Adayg Adeviyee Emirin_Annesi10 evet ya 9. Ayıda yaza denk gelicek şimdi kalın alırsam yaza yine giydiremem diyede düşündüm
Adeviyee Adayg o da var canım çok büyük almak da çok mantıklı değil bir sayfa da kışlıklar indirimde ben aldım çok da beğendim bak istersen oraya da cigit