Kizim pazar gunu 8 aylik olcak 2 aydır canim çıkıyo resmen blw ile basladik zaten 1 ayi tadim dedim hadi az tadiyo dedim ay son 1 aydır ne pankekler ne kurabiye kek denedim yok hadi dedim belki blw istemiyo ben yedireyim onada yok corba yapiyorun yok hergun farkli bisey sunuyorum bi hevesle yapiyorum yemiyo anam yemiyo hic aklima gelmezdi bebeğimin yemeyecegi çünkü hem ben hem kocam guzel yemek yeriz emiyo cok şükür ama bisey hazirlayip yememesi insanin hevesini sevkini kırıyo var mi bizim gibi olan