Yagmuralmila Kizlar bebeğim hey 15 li şarkısını erkek biri saz eşliğinde yavaş söylerse dudak büzüp ağlamaya başlıyor.. daha 3 aylık.. böyle olan var mı ..önce inanmadım iki üç kere denedim .. evet şarkıda ağlıyor..🙄
Bryumakmutluluk Yagmuralmila benim kızım 😂😂😂 15 aylık ama duygusal bi şarkı çıksın başlıyor dudaklarını bükmeye sonrası malum😂😂😂
bir_pasa_annesi Yagmuralmila 😂benim oğlan buray deli kız cıkınca aglıyor herhalde klibinden korktu 😝😝
mamAras Yagmuralmila bende küçükken sezen aksu- sen ağlama şarkısında ağlarmışım hala ağlarım dinleyince sizin bebişte bebim gibi içli olacak demekki😟 oğlumda çekirdeksiz domates şarkısında ağlar vardır bildikleri bir şey bir süre dinletmeyin şarkıyı kötü etkileniyordur belki
Bukettmr10 Benim kızımda 2,5 aylık aynı durum bizde de var neşeli şarkılarda çok hareketleniyor duygusal şarkılarda dudağını büküp ağlıyor 🥰
Yagmuralmila Bukettmr10 ya kıyamam bende ne anlar daha kendini tanıyor diyordum ama anlıyorlar maşallah ☺️
Pamukkzm2505 Yagmuralmila benim kızım çok komik ama zoobi doobi şarkısında ağlıyor dudağını büzüp içli içli ağlamaya başlıyor halbuki şarkı hareketli. Şarkının başında kadının sesini duyunca başlıyor dudak büzmeye 😐
Mom091 Yagmuralmila evet benim kızım 2 yaşında. O da 3. Ayından beri hüzünlü şarkılarda ağlıyor. Hele ben söyleyince hıçkıra hıçkıra ağlıyor. Videoları bile var☺️ Ben hiç yavaş ninni söyleyemiyorum mesela. Hep oynak ninniler şarkılar söylüyorum. Diğer türlü ağlıyor hüzünlenip. Anneşiii ücülüyomm ben diyor🥰
LittleAngell Yagmuralmila 14 aylık ama 10 alıkdan beri pepe nin özledim seni şarsına ağlıyor normal şarkılarda oynuyor😂
YigitAlpsMom Yagmuralmila hepsi öyle sanırım benim oğlumda 1 yaşında hala duygusal bi şarkı çalsın duygusala bağlar 😂😂
BademsMam Yagmuralmila 🤣🤣 ay kıyamam 🤣🤣 ben açıyorum müzik pop müzik akşama kadar dinliyor çok seviyor şarkı dinlemeyi. 8 aylık kızım