kullaniciadim Ne zaman mama sandalyesini bırakıp normal sandalyede oturmaya başladı bebekleriniz acaba fikir verir misiniz?
Adeviyee kullaniciadim eltimin çocuğu sürekli mama sandalyesinde oturuyordu iki buçuk üç yaş gibi kendi istemedi normal sandalyeye oturmak istedi o zaman oturttu
Cennetinsusu kullaniciadim Benim kızım mama sandalyesinin içinde ayağa kalkmaya başlayınca bırakmıştım mama sandalyesini 😊Ne kadarlıktı hatırlamıyorum. Zaten istemiyordu oturmak
kullaniciadim Adeviyee bizimki de 1,5 yasında oturmak istemiyor mama sandalyesine, normal sandalyede de yetisemiyor. Ne yapsam acaba? Mama sandalyesini bırakmak için erken mi biraz sanki
Adeviyee kullaniciadim canım istemiyorsa altını yükseltip sandalyeye oturtmayı dene çok küçük değil düşmez herhalde
kullaniciadim Cennetinsusu aynen benimki de ayaga kalkıo sürekli o yüzden sorun yasıorm sandalyeye oturtunca da düşer mi die tedirgin oluorm bilemiorm