herkese merhaba 2 ay oldu Corfident Çerkezköyden beyaz esyaları eıetrikli mutfak esyalarını aldık herşey geldi 2 aydır Çamaşır makinemiz gelmedi her gun bu hafta gelicek bu haftaya gelicekler diyip durdular. ödemede yapmıyoruz almadığımız ürünün ödemesini istyolar bide. geri iade diyoruz iade yapamayız diyolar . biz nereye şikayet ede biliriz? bu türlü şikayetler nerden yapılır?2 aydır camasırları bekar kaynımın evinde yikiyorum dusunsenize bebekle ne kadar zor bi durum. resmen dolandırıcılık onların ki