Elyesa
[bilinmeyen] olabilir tabi , başka bi sıkıntısı da olabilir gaz gibi.. benim bebeğim 4buçuk aylık ve bir hafta arayla iki diş çıkardı ..
Sulegorkem
[bilinmeyen] bebeklerimiz gün olarak aynı 3 gün ateşliydi kanda idrarda hiç birşey çıkmadı damakları şiş ve beyaz beyaz dı doktorda diş çıkartma çabalarında olduğunu söyledi ateşini kontrol altında tut 38.5 üstüne çıkarsa doktora gitmeni tavsiye ederim
Sulegorkem
[bilinmeyen] geçmiş olsun biran önce düzelir inşallah
Elyesa
[bilinmeyen] iyiydi çok huysuz değildi çok çükür