Merhaba sevgili anneler;
15 aylık oğlum var ve kendisine deneme amaçlı 10 lira gibi komik bir rakama basit bir Lego seti aldım. Son derece hoşlandı ve günlerce oynadı. Dedik ki madem öyle adam akıllı bişey alalım. Bu girdaba düşenler anlar. Başladık araştırmaya ve gördük ki bu bir hastalık, bu bir girdap. Milyonlarca ayrıntı, birbirine uyumlu olan ve birbirine eklenebilecek setler almanın mantıklılığı ve o serilerin pahalılığı, milyarlarca liralardan bahsediyorlar. Ve bu setlerin yalnızca bir şekle dönüşüyor olması( tren uçak vb) halbuki ben çocuğum istediği şeyi yapsın, Özgür olsun istiyorum. Ama o klasik setlerde bir kerelik ve uzantıları olmadığı için ekleme yapılamıyor. Günlerdir beyin ambelemi geçiriyoruz. Varsa tecrübeli anneler Allah rızası için yardım öneri bekliyorum. Biliyorum hayat memat meselesi değil ama tecrübe herşeydir. Lütfen yardım🙏