Kızlar mrb… Ben daha önce hi bebeğimi kaybettim.Rabbim bi kız evlat aldı bi kız evlat nasip etti çok şükür Elhamdulillah🤲… Ama doğduktan 3 gün sonra sarılık ve enfeksiyon sebebi ile bebeğimi aldılar benden 20 gündür kuvezde bebeğim…Ama cuma günü taburcu çok şükür size sormak istediğim başına böyle birşey gelen varmı nasıl bir yol izlediniz çok korkuyorum tekrarlar ve ayrı kalırım yine diye…Simdiden teşekkür ederim 😇