Merhaba bebeğim ilk doğduğu zamanlar mama almak zorunda kalmıştım. Üzerinde skt 2022 yazıyor ama kapağını açtık. Kutu üzerinde 3 hafta süresi vardır diyor. Hep buzdolabına sakladım. Mamaların kapağı açıldıktan sonra 3 haftaya kadar tüketilmeli mi yoksa skt ye kadar mı 🤔 yani toz olan bişey nasıl bozulur onu anlayamadım 🤔 vermedim tabi bebeğime sadece merak ettim