tosbikannesiii 2.5aylıktan beri uygulamaya başladım şuan 18aylık kızım. Saat 7de banyo, alt değiştirme, tulum giyme, 3-4sayfa kitap okuma, perdeleri kapatıp, öpüp iyi uykular dilerim. Artık büyüdüğü için uyku vakti diyorum beraber diş fırçalayıp rutininimizi yaparız. Gündüz uykusunda rutin yapmıyorum. Uyuyalım mı derim gider yatarız 😊 pijama vs giydirmiyorum